Onze leerlingen ontdekten het vurige Luik tijdens een boeiende cultuurdag! De jongeren van 2A optie Maatschappij en welzijn, 2A optie Sport en 2A optie STEM trokken samen met Franstalige gidsen door de historische binnenstad.
Ze beklommen de indrukwekkende Montagne de Bueren en bewonderden het Paleis van de Prins-bisschoppen. Ondertussen oefenden ze hun Frans in de praktijk. Tussendoor proefden we van lokale specialiteiten zoals bouquettes, Galler-chocolade en natuurlijk warme Luikse wafels. Via een creatieve foto-opdracht zochten de leerlingen zelf hun weg naar bekende monumenten. Een mooie oefening in zelfstandigheid!





















